mercredi 9 mai 2007

απο σαραντα κυματα


Μετα την προβα τζενεραλε ηρθε η σειρα των σαραντα λεπτων πριν το γαμο να κατσουν στο σκαμνι της διηγησης.
8 και μιση ηταν προγραμματισμενο να αρχισει ο γαμος και βρισκομαι 8 παρα δεκα αχτενιστη και αβαφη. η κομμωτρια και μακιγιεζ μου δεν ειχε φανει. οι περισσοτεροι καλεσμενοι αφαντοι κι αυτοι. ο γαμπρος με τη σειρα του κι αυτος χαμενος καπου...ποιος ξερει που.
ο πανικος να αρχιζει να αναδυεται απο τα καταβαθα της καρδιας στην επιφανεια της εντονης εκδηλωσης. ο πατερας μου να χειροτερευει την κατασταση με την κριτικη του και'γω να προσπαθω να καταπιω την αγωνια μου και να χρησιμοποιω τα τελευταια αποθεματα ψυχραιμιας για να τον καλμαρω.
οι ελαχιστοι καλεσμενοι που ειχαν καταφτασει , καποιες νεαρες κοπελες που δεν τις γνωριζα καν, περιμεναν καθισμενες στο κρεβατι μου. περνω το νυφικο και παω στο μπανιο να το φορεσω. κοιταζομαι στον καθρεφτη. σκεφτομαι οτι και αβαφη δεν ειμαι ασχημη αλλα με ενα πιο προσεκτικο κοιταγμα διαπιστωνω πως απο την αγωνια μου εχω βγαλει σπυρακια και πως θα τα καλυψω;
δεν ηρθε και η κομμωτρια να μου στερεωσει το πεπλο στα μαλλια και θα ηθελα να το φορεσω. μαρεσει το πεπλο στα μαλλια....

13 commentaires:

Unknown a dit…

Καλημέρα

Με το πέπλο στα μαλλιά
όλα τα μπορείς

Καλό πρωινό

maria λεμονατη! a dit…

νομιζω οτι εχεις δικιο αρμενιστη. μαρεσει αυτο που λες αλλα ειδες; στο ονειρο δεν ειχα το πεπλο μου :(

maria λεμονατη! a dit…

αλλου τα ματια αλλου το στομα...ισως καλυτερα γιατι ηταν λυπημενο

Anonyme a dit…

Όνειρο ήταν αυτό ...άγχος μήπως δεν πάει καλά η στιγμή του γάμου?

Έλα κουκλίτσα όλα καλά θα είναι θα δεις

leila a dit…

εχεις το προ- του-γαμου- αγχος, δεν ειναι τιποτα..
ολα θα πανε καλά!
εμεις τι ρολο παιζουμε δηλαδη..

nyctolouloudo a dit…

με σπυράκια δεν μπορεί να γίνεις γάμος..το απαγορεύει το πρωτόκολλο.
ή τον ακυρώνεις ή φοράς μπούρκα με δίχτυ παραθυράκι στο ύψος των ματιών για να μη σκοντάψεις.!

maria λεμονατη! a dit…

ευχαριστω τρελοφ. και λειλα για τη χαλαρωση :)

καλα, νυχτολουλουδο μεθυστικο σχολιο :D

leila a dit…

εχουμε βαλει και μουσικη special για χαλαρωση- spa!
να προλαβουμε και τα σπυράκια.. γιατι δεν εχω να σου δανεισω μπουρκα..
(κάτι δανεικο-όχι απο τη Δανια!- δεν λένε στους γάμους να έχεις;;)

maria λεμονατη! a dit…

δεν το ηξερα αυτο. δανεισε μου καμμια μασκα τοτε, λειλα :)

teo a dit…

Σπάσε τα σπυράκια με το χέρι!!!!
:)))
χαχαχαχαχα...ε όχι και πέπλο...προτείνω κάτι πιο cool...επιδέσμους στο πρόσωπο να τρομάξουν όλοι στον γάμο και να σε δείξει και το Star (που ξέρω πως είναι κάτι το οποίο θες πάρα πολύ:)!!
χμμμ...δε ξέρω πάντως...ρώτα τα θυληκά επί του θέματος...

Dannossiel a dit…

ela more...poio agxos...isa isa.mia teleti pou tha ginei gia sena kai tha tin doun oloi oi anthropoi pou agapas.dn mporo na fantasto kati kalitero.ektos vevaia apo to poluoro agrio sex.calm down pantos!ola kalaaaaaaaa

maria λεμονατη! a dit…

μαζι μαζι να γινει η τελετη...

Erisadesu a dit…

να σου πω μωρή άθλια ιερά δούλα του σκώτους. που θα γίνει ο γάμος και κάνετε και πρόβες;
τη ξενέρωτα πράγματα ειναι αυτά;

{μπορείς να μας καλέσεις στο γάμο μπας και εξαπλώσουμε την σεξουαλική ιερότητα της Καφροδίτης?)

άντε μωρε που θέλετε και πρόβες
στον σωστό το γάμο όλα στραβά πανε.