dimanche 13 mai 2007

το καλο τελευταιο ονειρο


σε μια μεταμοντερνα πολη γεματη χρωματα με κυριαρχο το κοκκινο και αρχιτεκτονηματα απο πλαστικο στροβιλιζομαστε σε ελικοειδεις διαδρομους χερι-χερι και γελαμε. ολα γυρω μας ειναι λαχταριστα και μεις ετοιμοι να τα γευτουμε...
...και επειδη τελικα μαλλον ολα καλα θα πανε, ειδα και το καλο το ονειρο και με αυτο θα κλεισω τον πρωτο κυκλο της παρουσιας μου στην τεραστια και ομορφη ετουτη σφαιρα.
κατεβαινω αθηνα για τις τελικες προετοιμασιες που ξεκιναν απο την ευρεση σπιτιου οποτε καταλαβαινετε παει μακρια η βαλιτσα.
ετσι διακοπτεται προσωρινα η συνεχης παρουσια μου στα μπλογκοσφαιρικα δρομενα.
à bientôt ;)

3 commentaires:

Anonyme a dit…

Σου εύχομαι τα καλύτερα , να γίνουν όλα σου τα όνειρα πραγματικότητα κι εσύ να είσαι χαρούμενη κι ευτυχισμένη κοπελάρα μου...μη χαθείς για πολύ , που και που να περνάς να μας λες ένα γεια
Φιλιά πολλά

maria λεμονατη! a dit…

ευχαριστω κοπελοκοπελαρα μου για τις ευχες σου και...θα ερχομαι στα λιγοτερο ή περισσοτερο κλεφτα οποτε βρισκω ευκαιρια απο τον ενα ή τον αλλο τοπο.
φιλιαααααααααααααα...

3 parties a day a dit…

Φαντασμαγορικό το όνειρο! Θέλω κι εγώ τέτοιο!
Κι αφού απ'ό,τι διάβασα όπου νά 'ναι ντύνεσαι νυφούλα, θα το θεωρήσω και πολύ καλό οιωνό!